Üzleti Partnereket keresünk Magyarországon az Adaptic terápiás székek kiskereskedelmi értékesítésére. Amennyiben érdekli Önt a lehetőség, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Uzleti feltételek

Vállalkozás neve:

Renáta Veselovská - HARMÓNIA
Lietavská Svinná 378
013 11 Lietavská Svinná - Babkov
IČO: 34504869
DIČ: 1020534713
IČ DPH: SK1020534713
Živnostenský list ev. č.: Žo-96/04509, reg. č.: 4274/96

Banki kapcsolat:

Erste Magyarország
HU34 1160 0006 0000 0001 9891 4792

Mobil: +36 70 6777 113
E-mail: info@adaptic.hu

Megrendeléseket ay e-shop keresytul fogadunk: nonstop

Uzemelési ido:

Hétfotol péntekig 10.00 - 18.00 óráig

Felelos vezetok: Ing. Igor Veselovsky

Muvelet:

Nábytok HARMÓNIA
Hálkova 3
010 01 Žilina

Felugyeleti hatóság:
Kulvárosi 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1

FelOgyeleti Osztály

tel.: 041/763 21 30, 041/724 58 68
fax: 041/763 21 39


Cikk I.

Definíciók

A weboldal (e-shop) üzemeltetője a Renáta Veselovská - HARMÓNIA székhellyel: 013 11  Lietavská Svinná 378, 013 11 Lietavská Svinná - Babkov

Eladási: Renáta Veselovská - HARMÓNIA székhellyel: 013 11 Lietavská Svinná – Babkov, Lietavská Svinná 378

A www.adaptic.hu e-shopban kínált áruk és szolgáltatások szállítója a Renáta Veselovská - HARMÓNIA székhellyel: 013 11  Lietavská Svinná 378. Vásárló minden olyan e-shop látogató, aki az e-shopon keresztül megrendelt. törvény (a továbbiakban: törvény) alkalmazásában. 102/2014. fogyasztó: az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti, munkavégzési vagy foglalkozási körében jár el.Az e-shop az interneten található, nyilvános hozzáféréssel rendelkező számítógépes rendszer, amely lehetővé teszi áruk vagy szolgáltatások megrendelését.

Az e-shop weboldalán közzétett összes termék áru vagy szolgáltatás.

A megrendelés a rendelési folyamatnak az e-shopban történő visszaigazolásával jön létre az áruk vagy szolgáltatások vásárló általi kiválasztásával, beleértve a megrendelőlap hiánytalan kitöltését.

A vásárló teljes mértékben elismeri az elektronikus kommunikációt, különösen az e-shopon, az e-mailes kommunikáción és a telefonos kommunikáción keresztül.


Cikk II.

Az ara

Az áruk összes feltüntetett ára végleges, tartalmazza a 27% ÁFÁ-t.
Az eladót az e-shop weboldalán a vásárláskor feltüntetett ár köti.

A megrendelés a rendelési folyamatnak az e-shopban történő visszaigazolásával jön létre az áruk vagy szolgáltatások vásárló általi kiválasztásával, beleértve a megrendelőlap hiánytalan kitöltését. A megrendelés helyes feldolgozásához szükséges a megrendelésben a szükséges adatok kitöltése, valamint a megrendelt áruk vagy szolgáltatások szállítási és fizetési lehetőségeinek kiválasztása.

A vevő a megrendelés elküldésével elfogadja a megrendelt áruk és szolgáltatások árát, így a megrendelés a fogyasztóra nézve kötelező érvényűvé válik.

A megrendelés eladó általi visszaigazolásával adásvételi szerződés jön létre, amelyet jogszabály vagy rendelet eltérő rendelkezése hiányában csak a vevő és az eladó közös megegyezése alapján lehet megváltoztatni, felmondani vagy kiegészíteni. A megrendelés eladó általi visszaigazolása az áru kiszállítása.

Az e-shopban történő rendelés leadása után a vásárló automatikusan generál egy e-mailt, amely megerősíti a megrendelés e-shop általi megérkezését. Ez az e-mail nem az áru visszaigazolása a 1. pont értelmében. cikk 3. pontja.

A vevő a megrendelés elküldésével köteles megfizetni a megrendelt áru vételárát, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.

Ha az eladó a megrendelést vagy annak egy részét nem tudja maximális erőfeszítéssel teljesíteni a megrendelés feldolgozási határidőn belül, pl. ha az árut nem gyártják, nem áll rendelkezésre a gyártónál vagy a szállító külső raktárában, a gyártó olyan lényeges változtatást hajtott végre, amelyen a megrendelés teljesítése nem lehetséges, vagy vis maior okok miatt elállhat a rendelje meg és küldjön e-mailt a vásárlónak. Az eladó akkor is jogosult a rendelés törlésére, ha a vevő a megrendelésben hamis vagy megtévesztő, nem ellenőrizhető adatokat, például hibás e-mail- vagy telefonos elérhetőséget adott meg. Ellenőrzésnek minősül a vevővel való kapcsolatfelvétel lehetősége a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Ha a vevő az előleget befizette, az eladó köteles az előleget 14 napon belül visszaadni.


Cikk III.

Megrendelés

A megrendelés a rendelési folyamatnak az e-shopban történő visszaigazolásával jön létre az áruk vagy szolgáltatások vásárló általi kiválasztásával, beleértve a megrendelőlap hiánytalan kitöltését. A megrendelés helyes feldolgozásához szükséges a megrendelésben a szükséges adatok kitöltése, valamint a megrendelt áruk vagy szolgáltatások szállítási és fizetési lehetőségeinek kiválasztása.

A vevő a megrendelés elküldésével elfogadja a megrendelt áruk és szolgáltatások árát, így a megrendelés a fogyasztóra nézve kötelező érvényűvé válik.

A megrendelés eladó általi visszaigazolásával adásvételi szerződés jön létre, amelyet jogszabály vagy rendelet eltérő rendelkezése hiányában csak a vevő és az eladó közös megegyezése alapján lehet megváltoztatni, felmondani vagy kiegészíteni. A megrendelés eladó általi visszaigazolása az áru kiszállítása.

Az e-shopban történő rendelés leadása után a vásárló automatikusan generál egy e-mailt, amely megerősíti a megrendelés e-shop általi megérkezését. Ez az e-mail nem az áru visszaigazolása a 1. pont értelmében. cikk 3. pontja.

A vevő a megrendelés elküldésével köteles megfizetni a megrendelt áru vételárát, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.

Ha az eladó a megrendelést vagy annak egy részét nem tudja maximális erőfeszítéssel teljesíteni a megrendelés feldolgozási határidőn belül, pl. ha az árut nem gyártják, nem áll rendelkezésre a gyártónál vagy a szállító külső raktárában, a gyártó olyan lényeges változtatást hajtott végre, amelyen a megrendelés teljesítése nem lehetséges, vagy vis maior okok miatt elállhat a rendelje meg és küldjön e-mailt a vásárlónak. Az eladó akkor is jogosult a rendelés törlésére, ha a vevő a megrendelésben hamis vagy megtévesztő, nem ellenőrizhető adatokat, például hibás e-mail- vagy telefonos elérhetőséget adott meg. Ellenőrzésnek minősül a vevővel való kapcsolatfelvétel lehetősége a megadott telefonszámon vagy e-mail címen. Ha a vevő az előleget befizette, az eladó köteles az előleget 14 napon belül visszaadni.


Cikk IV.

Fizetési feltételek

Az e-shopban ay áruk es szolgáltátások fizetésére az alabbi modókon van lehatoség:

  • fizetész elolegszámla alapján - elore,az áru számlánkra torténro beérkezése után kerul kiszálitásra

Cikk V.

Kiszállítási feltételek

Szállitó cégekEladó köteles az árut a megrendelés létrejöttétől számított 30 napon belül elküldeni a vevőnek, kivéve, ha másként állapodtak meg, vag y ha az áru nem határoz meg hosszabb szállítási időt.Ha az áru raktáron van, a lehető legrövidebb időn belül kapacitás szerint szállítjuk.

Az eladó a szállítást a vevonek az alabbi módon biztosítja.


Cikk VI.

Szállítási,csomagolási és fizetési lehetoségek

Előlegszámla alapján vagy fizetési átjárókon keresztül történő fizetéskor.


Cikk VII.

A tulajdonjok átadása

A tulajdonjog az átvételkor az eladótól a vevőre száll át a vevő által meghatározott helyen. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a vevő reklamációja esetén a még az eladó tulajdonjoga alá tartozó árukat vagy szolgáltatásokat csak az adásvételi szerződés tárgyának teljes kifizetésekor szerelje fel.


Cikk VIII.

A fogyasztó joga az áru visszaküldésére indoklás és a fogyasztó utasítása nélkül törvény (a továbbiakban: Kbt.) alapján. 102/2014. az eladó távollevők között vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: Törvény) a 7. § és az azt követő napok rendelkezései alapján. az áru átvételétől. Ha az adásvételi szerződés tárgya az áru kiszállítása, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől az áru szállítása előtt.

Ha a fogyasztó élni kíván e jogával, köteles az adásvételi szerződéstől való írásbeli elállási nyilatkozatát személyesen az eladó elérhetőségére eljuttatni, legkésőbb a meghatározott időszak utolsó napjáig postai úton eljuttatni a címre. az elérhetőségeken megjelölt vagy elküldeni.az info@adaptic.hu e-mail címre A fogyasztó az elállási nyilatkozatot követően köteles elküldeni vagy leszállítani az elállt szerződés tárgyát az összes dokumentációval együtt - pl. az áru eredeti számláját, használati utasítását és egyéb dokumentációját, amelyet az áruval együtt, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül kézbesítettek (Tvt. 10. § (1) bekezdés). Javasoljuk, hogy a vásárlók saját használatra készítsenek egy másolatot a számláról, és küldjék el az árut ajánlott levélben és biztosított küldeményként. A szerződéstől való elálláshoz az alábbi űrlapot használhatja: Adásvételi szerződéstől való elállások, amelyekben a "*" - csillaggal jelölt minimális adat kitöltése szükséges.

Az e-shop üzemeltetője az árura/szolgáltatásra kifizetett teljesítést, beleértve a szállítási költséget is, a Ptk. 9. § bek. törvény 3.) pontja szerint. 102/2014. valamint a szerződéstől való elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül bizonyíthatóan az áru megrendelésével felmerült költségek, de az áru kiszállítása előtt a pénzt nem kell visszaküldeni, vagy a fogyasztó nem igazolja a szállítást, ez nem alkalmazza, ha az eladó maga javasolta az áru kiválasztását.

Az áru visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli.

A szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik azokra az árukra és szolgáltatásokra, amelyek a 7. § bek. 6 betű törvény a)-l) pontjaira. 102/2014. Z Z.

a) akkor nyújtja a szolgáltatást, ha azt a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával nyújtották, és a fogyasztót megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának megadásával a szolgáltatás teljes körű nyújtását követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ha a szolgáltatást teljes mértékben nyújtották;

b) olyan áru értékesítése vagy szolgáltatás nyújtása, amelynek ára az eladó által nem befolyásolható pénzpiaci ármozgásoktól függ, és amelyek az elállási időszak alatt következhetnek be,

A fogyasztó viseli az áru használatából eredő minden értékcsökkenést, amely meghaladja az áru funkcionalitásának és tulajdonságainak megállapításához szükséges mértéket.


Cikk IX.

A szerzodo felek jogai és kotelezettség

Szerződő félnek az eladó és a vevő minősül.

A vevő köteles:

  • átveszi a megrendelt árut
  • kifizeti a megállapodás szerinti díjat az eladónak az áruért
  • ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, ill és maguk az áruk átvételkor

Az eladó köteles:

  • az árut a megrendelőnek a megkívánt minőségben, mennyiségben és a megállapodás szerinti áron szállítani

Cikk X.

Magánélet

A személyes adatok kezelése a törvény 2. sz. 122/2013. módosításával a személyes adatok védelméről.Az Üzemeltető a vásárló személyes adatait harmadik személynek nem adja ki, kivéve az áruk vagy szolgáltatások kiszállítását biztosító fuvarozó társaságot, illetve ilyen esetben ellenőrzés esetén az állami hatóságoknak, ezek a jogalanyok harmadik félnek minősülnek.

Az Üzemeltető a következő személyes adatokat szerzi meg a vásárlótól: cím, név, vezetéknév, cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím. ......

Az Ön által megadott személyes adatokat a megrendelés helyes feldolgozása érdekében kezeljük.

Az Üzemeltető köteles a személyes adatokat védeni, mielőtt azokat illetéktelen személyek rendelkezésére bocsátják, akik biztonsági intézkedések keretében feldolgozták azokat.

Az érintettet a Ptk. 28. és azt követő §-ok számú törvény 122/2013. módosításával a személyes adatok védelméről.

A vevő vállalja, hogy megadja a cég e-mail címét ..... a Heureka.sk / Pricemania.sk e-shop névtelen értékelése céljából, miközben az üzemeltető automatikus e-mailt küld a az e-shop értékelése az áru kiszállításától számított 15 napon belül.

Amennyiben a vásárló az e-shopban történő regisztráció során hozzájárult személyes adatainak marketing célú kezeléséhez, úgy hozzájárult, hogy elsősorban e-mail üzeneteket küldjön a kapcsolattartási e-mail címre, telefonon vagy e-mailben. a kapcsolattartási címre.

A személyes adatok marketing célból a vezeték- és vezetéknév, telefonszám, cím és e-mail cím körébe öt évre szólnak.

Hozzájárulását a vásárló a személyes adatok kezelésével kapcsolatos Fellebbezés elküldésével, írásban bármikor visszavonhatja, melyet azonnal zárolunk vagy felszámolunk. A magunk részéről pedig a továbbiakban nem használjuk fel marketing célokra az Ön által megadott személyes adatokat.

Ha a vásárló az e-shopban való regisztráció során hozzájárult személyes adatainak kezeléséhez, a törzsvásárlói programban való regisztráció beleegyezett a megszerzett személyes adatok, beleértve a rendelésekre vonatkozó információk, kedvezmények nyújtása céljából történő gyűjtésébe.

A hűségprogramhoz tartozó személyes adatok a vezeték- és vezetéknév, telefonszám, cím és e-mail cím tartományban öt évre szólnak.

Hozzájárulását a vásárló a személyes adatok kezelésével kapcsolatos Fellebbezés elküldésével, írásban bármikor visszavonhatja, melyet azonnal zárolunk vagy felszámolunk. A magunk részéről pedig a továbbiakban nem használjuk fel a hűségprogramban megadott személyes adatokat.


Cikk XI.

Kártérítés az árátvételének elmulasztásáért

Az eladót kártérítési jog illeti meg (a Ptk. 420. és azt követő §-aiban foglaltak szerint), ha a vevő olyan árut rendelt, amely nem mondott el, ill. nem állt el a szerződéstől és egyidejűleg nem vette át az árut a fuvarozótól, illetve az eladó kérésére személyes átvétel választása esetén az árut a meghatározott határidőn belül nem vette át. Gyűjtemény. A vevő ezzel megszegte a Kbt. X 2. a) pontja, mely szerint a vevő köteles a megrendelt árut átvenni.

A kártérítés mértékének meghatározásakor az eladó figyelembe veszi a szállítási költségeket és az áru feladása során felmerülő költségeket, a csomagolással, szállítással és a megrendelés adminisztrációjával kapcsolatos költségeket, valamint minden egyéb, a megrendelés végrehajtásával kapcsolatos költséget, ill. jogában áll az elmaradt nyereséget is felszámítani.

Az eladónak joga van arra is, hogy a kártérítési jogát ne, vagy csak részben gyakorolja.


Cikk XII.

Záró rendelkezések

Az eladó fenntartja a jogot ezen általános szerződési feltételek és reklamációs feltételek megváltoztatására és módosítására a vevő előzetes értesítése nélkül. Az általános szerződési feltételek vagy a reklamációs feltételek változása esetén a teljes vásárlási folyamatra azok az általános szerződési feltételek az irányadók, amelyek a megrendelés vevő részére történő elküldésének időpontjában érvényesek voltak, és ezek elérhetők az eladó honlapján.

Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy ítéli meg, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni jogorvoslatért. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre válaszol, vagy annak feladásától számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztó az Sztv. 391/2015. az alternatív vitarendezésről és egyes törvények módosításáról. Az e-shop üzemeltetőjével szembeni alternatív vitarendezésre illetékes szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság (www.soi.sk) vagy más, a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett AVR-szervezetek listáján bejegyzett illetékes jogi személy. http://www.economy. gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov), míg a fogyasztónak joga van választani, hogy melyik a fogyasztói jogviták alternatív megoldásának fenti alanyai közül . A fogyasztó ugyanakkor a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen elérhető online vitarendezési platformot is igénybe veheti alternatív vitarendezési javaslat benyújtására. A fogyasztó az igénylési díjakról egy adott AVR-szervezet honlapján tájékozódhat.A jelen általános szerződési feltételekben és azok elválaszthatatlan részeiben (mellékleteiben) szereplő egyéb nem szabályozott kapcsolatokra a vonatkozó rendelkezések, így különösen a Szt. törvény 40/1964. törvény 250/2007. törvény 102/2014. törvény 122/2013. 22/2004 Coll. törvény, valamint az 1. sz. 513/1991 Coll.Jelen általános szerződési feltételek, beleértve azok elválaszthatatlan részeit is, 2017. december 1-jén lépnek hatályba és lépnek hatályba.


Reklamációs feltételek

  • Az internetes áruház (e-shop) reklamációs feltelei az általános szerződési feltételek szerves ré  zét képezi.Csak az eladótól vásárolt és a vevő tulajdonát képező áruk igényelhetők.
  • Abban az esetben, ha a tulajdonjog még nem szállt át az eladóról a vevőre, az eladó a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően a panasz rendezésének jogát csak a 151a. Polgári törvénykönyv.Ha a vevő fogyasztó (természetes személy, aki nem az alanyon belül jár el
  • jótállás, minden felkínált árura 24 hónap garanciát vállalunk, kivéve, ha az áru másként rendelkezik, és az eljárás a Fogyasztóvédelmi törvény és a Polgári Törvénykönyv, valamint a jelen reklamációs feltételek szerint történik. Ha a vevő nem fogyasztó, úgy az eljárás a Kereskedelmi Törvénykönyvben foglaltak szerint történik és a jótállási idő 1 év, kivéve, ha az áru másként rendelkezik és a reklamációra a jelen reklamációs feltételek nem vonatkoznak. A jótállási idő az árunak a fuvarozó cégtől vagy közvetlenül az eladótól történő átvételének napjával kezdődik, ha a vevő személyesen veszi át az árut az átvétel napján.A vevő köteles haladéktalanul reklamációt benyújtani az eladónál, amint a hibát észleli. 
  • A hibafelelősség nem vonatkozik az alábbi hasnnálatból eredő hibákra:a hiba a termék Vásárló által okozott mechanikai sérülése miatt keletkezett,
  • a termék nem megfelelő, a használati utasításban foglaltaktól eltérő kezelése,
  • az árut olyan körülmények között használja, amelyek nem felelnek meg a páratartalomnak, az áru természetes környezetének kémiai és mechanikai hatásainak
  • az áru túlzott rakodás miatti sérülése,
  • az árut a dokumentációban foglalt feltételek, az általános elvek, a műszaki szabványok vagy a biztonsági előírások megsértésével vagy a szavatossági feltételek egyéb módon történő megsértésével

A hibákért való felelősség nem vonatkozik az áru (vagy annak alkatrészeinek) az áru használatából eredő normál kopására sem. Ezért a termék rövidebb élettartama nem tekinthető hibának és nem érvényesíthető.

A reklamált árut az alábbi címünkre kell elküldeni, de nem utánvéttel vagy személyesen a kapcsolattartási címre. Az árut megfelelően be kell csomagolni, hogy az áru ne sérüljön meg a szállítás során, és javasoljuk az áru ajánlott küldeményként vagy biztosított küldeményként történő feladását. Az áruhoz csatolni szükséges a vásárlást igazoló (számla) másolatát és a hibaleírást, vagy javasoljuk a kitöltött Reklamációs lapot a vásárlást igazoló dokumentummal együtt. A reklamációt kizárólag írásban (postai úton) vagy személyesen (e-mailben nem) kell benyújtani.

Az eladó visszaigazolja a reklamáció beérkezését, és megfelelő formában visszaigazolja a vevőt az áru reklamációjáról. A reklamáció kézbesítésének napja annak az eladóhoz való eljuttatásának napja minősül. Ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció igazolásával együtt kézbesíteni kell. A panasz kezeléséről szóló visszaigazolást írásban küldjük meg.Az eladó köteles a reklamáció kezelésének módját haladéktalanul, összetett esetekben a reklamáció keltétől számított 3 napon belül meghatározni. Indokolt esetben, különösen, ha az áru komplex műszaki értékelése szükséges legkésőbb a reklamációtól számított 30 napon belül. A panaszkezelés módjának meghatározása után az eladó a reklamációt haladéktalanul kezeli, indokolt esetben a reklamáció később is feldolgozható. A panasz kezelése azonban nem haladhatja meg a panasz keltétől számított 30 napot. A panaszkezelésre nyitva álló 30 napos határidő lejárta után a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, és visszakapja az áru teljes összegét, vagy jogában áll az árut újakra cserélni.

A vevő jogai reklamáció esetén:

orvosolható hiba esetén a vevőnek joga van azt ingyenesen, szabályszerűen és időben elszállítani. A hiba elhárításának módjáról az eladó dönt. A vevő a hiba kijavítása (javítása) helyett kérheti a hibás termék kicserélését hibátlanra, ha az eladót az áru árából vagy a hiba súlyosságából adódóan aránytalan költség nem terheli,

helyrehozhatatlan hiba esetén, amely megakadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, a vevőnek joga van vagy kicserélni a terméket, vagy elállni az adásvételi szerződéstől (visszatérítés), vagy árengedményt kapni.

a reklamáció elintézettnek minősül, ha a reklamációs eljárás a reklamált áru átadásával, cseréjével vagy az áru vételárának visszaküldésével (vagy árengedmény biztosításával), a teljesítés átvételére irányuló írásbeli felszólítással vagy annak indokolt elutasításával szűnik meg.

Az áruk sérülésm:

entessége, ill. az áru átvételekor ellenőrizni kell a csomagolás sértetlenségét (az áru átvételénél az utasítások szerint), mivel a szállítás során az áru megsérülhet, javasoljuk a vásárlóknak, hogy az árut csomagolják ki és a fuvarozó jelenlétében vizsgálják meg. . A futár aláírásával kijelenti, hogy a csomagolás sértetlen.Jelen reklamációs feltételek az általános szerződési feltételek szerves részét képezik, és az eladó fenntartja a jogot, hogy azokat bármikor, a vevő előzetes értesítése nélkül megváltoztassa.

Kapcsolatba lépni:

Renáta Veselovská – HARMÓNIA, Lietavská Svinná 378, 013 11 Lietavská Svinná – Babkov, Slovenská republika, info@adaptic.hu